קטגוריות
צימרים לדתיים

צימרים ביהודה ושומרון

צימרים ביהודה ושומרון מיועדים בעיקר למשפחות ולקהל של זוגות צעירים דתיים שאוהבים לטייל. הצימרים נמצאים בכל מיני ישובים של האזור כמו צימרים בבנימין ומתאפיינים במרחבים גדולים, הרבה שקט ושלווה ונוף פתוח ויפהפה. חלק מהישובים מתאפיינים בקהילה דתית וחלק מעורבת וחשוב מאוד להבין לאיפה אתם מגיעים כדי לדעת איך להתנהג ולהתנהל. נופש ביהודה ושומרון פחות מתאים לחילוניים כי צריך לכבד את תושבי המקום, בעיקר בשבתות וחגים.

צימרים ביהודה ושומרון מיועדים למשפחות שאוהבות לטייל כי יש המון שמורות טבע באזור כולל לא מעט מעיינות ובורות מים. זו חוויה מיוחדת במיוחד בסתיו ובאביב כשמזג האוויר הוא נוח. בישובים הדתיים תוכלו למצוא מסעדות כשרות, בתי כנסת, חנויות יודאיקה, בתי מדרש ומקוואות שמאפשרים לדתיים להרגיש ממש כמו בבית.

מומלץ לקחת צימר שאפשר לעשות בו על האש, אם אתם אוהבים כמובן. זה יכול לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף שיתבזבז לכם על מסעדות. תוכלו להביא בשר כשר מהבית או לקנות באטליז או סופר באזור. כדאי להביא איתכם מצרכים בסיסיים לארוחת בוקר במידה והמארח לא מספק לכם.

מחיר של צימרים ביהודה ושומרון משתנה בהתאם לצימר שאתם מזמינים. אם תרצו צימרים ל5 אנשים זה כמובן יעלה יותר מאשר צימר זוגי ויש חשיבות למה יש בצימר. צימר עם בריכה פרטית ו/או ג’קוזי גדול בחצר יעלה יותר ואם אתם משפחה ממש גדולה או מגיעים כמה משפחות יחד אולי כדאי לכם בכלל להשכיר וילה עם כמה חדרים ולא צימר ואז זה יוצא בד”כ זול ומשתלם יותר. אם אתם באים בעיקר כדי לטייל ופחות מעניין אתכם בריכה פרטית וג’קוזי אז תוכלו להזמין צימר זול ופשוט, העיקר שיהיה נוח ונעים לישון בו עם מיטה נוחה ומקלחת טובה ושיהיה נקי ומסודר.

המחיר משתנה גם בהתאם לעונה בשנה, כאשר בקיץ ובמיוחד באוגוסט ובחגים כמו ראש השנה, סוכות, חול המועד פסח ובשבועות ואפילו בחנוכה המחירים הם הגבוהים ביותר בעונה ובחורף המחירים זולים יותר משמעותית, במיוחד באמצ”ש. מחיר של צימר או וילה באמצ”ש זול יותר מאשר בסופ”ש למעט בחגים ובאוגוסט שבהם המחיר הוא זהה.

אנחנו ממליצים להזמין צימרים ביהודה ושומרון דרך מנוע החיפוש של אתר בוקינג או אתר המלונות אגודה מבית בוקינג. בבוקינג תקבלו פירוט על כל הצימרים וגם תוכלו לקרוא ביקורות של אנשים אמיתיים שהתארחו ודירגו אותו מבחינת שירות, ניקיון, אדיבות המארחים, מתקני הצימר, ארוחת בוקר (אם כלול), קרבה לאטרקציות וכולי. יש שם תמונות טובות, כתובת מדויקת, מס’ האנשים שיכולים להתארח בצימר וגם מה הוא מכיל, כך שתוכלו לקבל תמונה מלאה ככל הניתן על הצימר ולהחליט אם הוא מתאים לכם.

חשוב מאוד לראות שיש תמונות טובות וברורות של הצימר כדי שלא תתאכזבו כשתגלו איך הוא נראה באמת. מומלץ להזמין צימר או וילה לפחות מס’ שבועות מראש, במיוחד בקיץ ובחגים. אז למה אתם מחכים? היכנסו לחפש במנוע החיפוש של בוקינג ותוכלו לחסוך לא מעט כסף בהזמנת נופש.

היכנסו והזמינו מאתר בוקינג!

היכנסו לאתר אגודה מבית בוקינג!