קטגוריות
צימרים המלצות

צימר לפסח 2022

צימר לפסח 2022 למשפחות ואפילו לזוגות בטבריה בצפון או בדרום כולל עם בריכה פרטית מחוממת וגם ג’קוזי מבוקש במיוחד השנה בגלל הכמיהה הגדולה של אנשים לנופש וטיולים אחרי השנתיים האחרונות שהיו לא קלות בכלל. בפסח לפני שנתיים חגגנו את ליל הסגר כל אחד בביתו והשנה יש לנו הזדמנות לצאת לטייל באביב וליהנות מכל הטבע, הפריחה, הנחלים והמעיינות הזורמים.

צימר לפסח 2022 למשפחות או לזוגות משמש אותנו לא רק לנופש ולהתפנק עם בריכה פרטית או ג’קוזי גדול אלא גם לטיול כוכב שנוכל לצאת ממנו כל יום ליעד טיול אחר בצפון או בדרום כי חול המועד פסח הוא אחד החגים הכי פקוקים שיש ונרצה לחסוך לעצמנו נסיעות של שעות בדרך כל יום לטיול אחד.

צימר לפסח לכמה ימים ולילות למעשה חוסך לנו לא מעט נסיעות יום יומיות שנצטרך לעשות כדי לטייל וגם מאפשר לנו להגיע מוקדם יותר לכנרת בטבריה וכמובן לשמורות טבע בצפון או בדרום שהצימר קרוב אליהן וכך נוכל ליהנות מהמקום בלי הרבה אנשים יחסית לצהריים וגם לתפוס לנו מקום ישיבה טוב לפיקניק שלנו עם שולחנות וצל.

צימר לפסח 2022 הוא לא זול בכלל, במיוחד עם בריכה פרטית או ג’קוזי ואין טעם להמתין עד דקה 90 כי הסיכוי שתמצאו צימר לפסח ברגע האחרון הוא שואף לאפס, במיוחד אם אתם רוצים להזמין צימרים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה או לחילופין צימר יחיד עם בריכה פרטית מפנקת. הביקוש לצימרים למשפחות בפסח או כמו מלונות בלונדון למשפחות בקיץ.

צריך לקחת בחשבון שאין הרבה צימרים ל5 אנשים ויותר אז כדאי מאוד להזמין מוקדם, במיוחד באזור הצפון כי שם הביקוש מאוד גבוה. אם לדוגמא אתם מחפשים צימרים ליד החרמון למשפחות כדי להיות קרובים לבניאס יהיה לכם קשה להשיג אם לא תזמינו הרבה מראש.

מבחינת מחיר חשוב מאוד שתשוו מחירים ותבדקו מה מציע לכם הצימר וגם אם שווה לכם לשלם עבור זה. אם לדוגמא אתם לא משתמשים בבריכה אז אין טעם להזמין צימר לפסח עם בריכה כי סתם תשלמו יותר על משהו שאתם לא משתמשים בו. אם יש לכם ילדים דווקא כן כדאי שתהיה בריכה כדי שיוכלו לבלות בה, רק חשוב שאם יש ילדים קטנים הגישה לבריכה תהיה נעולה ונגישה אך ורק למבוגרים.

במידה ואתם כמה משפחות כדאי לבדוק אם להזמין דווקא וילת נופש בפסח עם בריכה פרטית וג’קוזי גדול. מבחינת מחיר זה יכול להיות זול יותר וגם החוויה של וילת נופש היא לגמרי אחרת כי יש שם הרבה מה לעשות. חוץ מבריכה וג’קוזי יש חצר גדולה, לפעמים סאונה, גן משחקים קטן לילדים, שולחנות משחק כמו סנוקר, טניס שולחן, כדורגל וכולי.

מבחינת אוכל הכי זול זה להביא בשר ולעשות על האש. כדאי לבדוק אם יש בצימר או לידו אפשרות לעשות על האש. אם יש מטבח קטן תוכלו גם להכין ארוחת בוקר לכולם. אם תבחרו להזמין וילת נופש לפסח אז כמובן יהיו לכם את על האופציות הללו וגם תנור במטבח ומקרר גדול לשים בו את כל הבשרים והמצרכים.

כדאי לבדוק אם יש סופרמרקט באזור הצימר ואז לא תצטרכו לקחת אתכם הרבה מוצרים ברכב בנסיעה ארוכה.

אנחנו ממליצים להזמין צימר לפסח למשפחות עם ילדים בצפון או בדרום דרך אתר המלונות בוקינג או אתר המלונות אגודה מבית בוקינג. בבוקינג וגם באתר אגודה נופש תקבלו פירוט מלא על כל צימר או וילת נופש ותוכלו לקרוא ביקורות של אנשים אמיתיים שהתארחו כולל ביקורות שליליות שאין בד”כ באתרי צימרים. יש באתר תמונות, מס’ האנשים שיכולים להתארח בצימר וגם מה הוא מכיל מבחינת בריכה פרטית מחוממת ומקורה, ג’קוזי, האט טאב, סאונה, חצר, ריהוט ואילו אטרקציות קרובות אליו, כך שתוכלו לקבל תמונה מלאה ככל הניתן על הצימר או הווילות נופש ולהחליט אם הוא מתאים לכם.

מחירי החופשה בבוקינג הם ברורים ושקופים ואתם לא צריכים להתקשר לבעלי הצימר כדי לשאול אותם מה המחיר ולבזבז זמן יקר על טלפונים. בוקינג גם מציע לכם מספר אלטרנטיבות לנופש במגוון מחירים כולל נופש במלונות, וילות נופש ואפילו מתחמי לינה ותאריכים ואתם יכולים להשוות ולמצוא את הדיל הכי משתלם עבורכם ועבור המשפחה שלכם.

אז למה אתם מחכים? היכנסו וחפשו את החופשה הבאה שלכם.

היכנסו והזמינו מאתר בוקינג!

היכנסו לאתר אגודה מבית בוקינג!